NOTIFICARE PRIVIND PROTECTIA
DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Acest document
explica de ce si cand va colectam datele cu caracter personal, cum le folosim,
conditiile in care le putem divulga altora, cum le stocam in conditii de
siguranta si care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu o asemenea
prelucrare conform legii.

Va rugam sa
aveti in vedere faptul ca scopurile si conditiile prelucrarii datelor personale
conform prezentei notificari vi se aplica in privinta tuturor datelor personale
furnizate societatii GESTUAL SRL (denumita in continuare „Societatea”), in
legatura cu initierea unei relatii contractuale cu Societatea sau privind o
relatie contractuala existenta, in cadrul navigarii pe site-ul Societatii, in
legatura cu procesarea cererii dumneavoastra de inscriere.

Cu exceptia
situatiei in care Societatea va informeaza expres cu privire la alte scopuri si
conditii particulare aplicabile intr-o situatie anume (prin intermediul
informatiilor, formularelor si documentelor puse la dispozitie, sau a clauzelor
contractuale redactate in vederea initierii raporturilor juridice de formare
profesionala), va aducem la cunostinta ca, prin oferirea de date cu caracter
personal prin intermediul formularelor sau altor documente subsecvente,
disponibile in cadrul unei relatii contractuale cu Societatea, sau in legatura
cu procesarea cererii dumneavoastra/executarea contractului de formare
profesionala, sunteti informat prin prezenta cu privire la scopurile si
conditiile prelucrarii datelor personale si ca datele urmeaza sa fie prelucrate
de catre Societate, in conditiile mentionate in prezenta notificare.

Datele cu
caracter personal pe care Societatea le prelucreaza sunt in principal cele
oferite de dumneavoastra in cadrul interactionarii cu Societatea (inclusiv prin
contactarea noastra pe website-ul Societatii, telefonica, sau prin intermediul
unor retele de socializare cum ar fi Facebook). Societatea va putea de
asemenea, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, sa efectueze orice
verificari si/sau sa obtina informatii despre dumneavoastra de la orice
institutie competenta, registru public, arhiva, baza de date electronica sau
tert abilitat, detinator de astfel de informatii. Atunci cand legea impune
consimtamantul dumneavoastra, verificarea si/sau obtinerea de informatii se va
efectua numai pe baza consimtamantului dumneavoastra in acest sens.

1. Operatorul de date cu caracter personal / Datele de
contact ale operatorului

Operatorul
datelor este societatea GESTUAL S.R.L., societate cu
raspundere limitata inregistrata in Romania, avand sediul in social in Str.
Drumul Negru, Nr.39a, Orş. Voluntari, 
Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/6078/2023,
cod EUID ROONRC.J23/6078/2023, identificata prin cod unic de inregistrare
48795670, tel: 0733708940, e-mail: info@gestual.ro.

2. Date de contact ce pot fi folosite pentru
solicitari referitoare la date cu caracter personal

In cadrul
operatorului, orice solicitari in legatura cu protectia datelor cu caracter
personal pot fi facute folosindu-se urmatoarele date de contact:
 Sediul operatorului din Str.
Drumul Negru, Nr.39a, Orş. Voluntari, 
Jud. Ilfov, precum si telefon 0733708940, sau e-mail: info@gestual.ro.

Daca aveti
intrebari sau sugestii/sesizari ori doriti sa va exercitati vreunul dintre
drepturile pe care le aveti cu privire la protectia datelor in calitate de
persoana vizata, va rugam sa ne contactati, folosind datele de contact de mai
sus. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, pentru a va identifica in mod
corespunzator in vederea raspunderii la solicitare, este posibil sa va
solicitam documente sau informatii suplimentare. Toate solicitarile vor fi
solutionate cu promptitudine, in conformitate cu legislatia aplicabila, si in
mod gratuit. Totusi, in cazul in care cererile din partea unei persoane vizate
sunt in mod vadit nefondate sau excesive, in special din cauza caracterului lor
repetitiv, Societatea poate: (a) fie sa perceapa o taxa rezonabila, tinand cont
de costurile administrative pentru furnizarea informatiilor sau a comunicarii
sau pentru luarea masurilor solicitate; (b) fie sa refuze sa dea curs cererii.

3. Scopurile prelucrarii datelor personale si temeiul
juridic al prelucrarii

3.1 Scopurile prelucrarii

In calitate de
potential client, cursant, beneficiar real al cursurilor de formare
profesionala, imputernicit sau reprezentant legal/conventional (desemnat in
scris sau prin alt mod), Societatea va colecteaza, utilizeaza si divulga datele
cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

3.1.1
Verificarea identitatii si facilitarea inceperii, desfasurarii, continuarii sau
incetarii relatiei contractuale pentru procesarea si comunicarea de oferte
privind serviciile Societatii sau cele intermediate de Societate conform
solicitarii clientilor sau potentialilor clienti, contractarea si furnizarea de
servicii de formare, furnizarea de raspunsuri la cererile individuale ale
clientilor, inclusiv a aspectelor ce tin de management, planificare,
organizarea si incetarea contractului;
3.1.2 Procesarea cererii privind prestarea serviciilor de formare profesionala,
respectiv a proceselor administrative si de suport legate de furnizarea
serviciilor solicitate, furnizarea efectiva a serviciilor solicitate,
efectuarea de operatiuni in vederea asigurarii participarii cursantilor la cursuri,
etc.
3.1.3 In legatura cu orice pretentie, actiune sau procedura (inclusiv, dar fara
a ne limita la redactarea si revizuirea documentelor, intocmirea documentatiei
necesare intocmirii unei tranzactii judiciare sau extrajudiciare, obtinerea de
consultanta juridica si facilitarea solutionarii litigiilor) si/sau pentru
protejarea sau exercitarea drepturilor noastre contractuale si legale;
3.1.4 Gestionarea si pregatirea de registre si rapoarte in scopuri interne, de
control sau audit intern, dupa caz;
3.1.5 Colectarea oricaror feluri de debite si recuperarea creantelor datorate
Societatii, nascute ca urmare a prestarii serviciilor de formare profesionala
sau avand alta natura juridica;
3.1.6 Indeplinirea obligatiilor legale privind transmiterea de date catre autoritati
si/sau institutii, agentii sau alte organisme publice, in cazul carora se
impune divulgarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor legale;
3.1.7 Gestiune contabila, administrativa si economico-financiara, in vederea
organizarii si conducerii contabilitatii financiare si gestionarii clientilor
si a serviciilor contractate;
3.1.8 Indeplinirea obligatiilor legale ale Societatii privind arhivarea
documentelor si informatiilor;
3.1.9 Luare masurilor necesare conform legii de cunoastere a clientelei,
prevenirea si combaterea spalarii banilor, precum prevenirea si combaterea
finantarii actelor de terorism;
3.1.10 Cooperarea cu autoritatile relevante in aplicarea legii si in cadrul
cercetarilor efectuate;
3.1.11 Conformarea cu oricare reguli, legi si reglementari, coduri sau
practici, regulamente ori directive aplicabile Societatii;
3.1.12 Efectuarea de cercetari si/sau analize in scopuri statistice;
3.1.13 In scopuri de marketing direct (inclusiv profilarea legata de
marketing), pentru evaluarea nevoilor dumneavoastra si furnizarea de
recomandari cu privire la tipuri de servicii ce se potrivesc cel mai bine
nevoilor dumneavoastra, pentru crearea de servicii cu un grad cat mai inalt de
satisfactie, respectiv gestionarea clientilor si a evaluarii cresterii gradului
lor de satisfactie, pentru transmiterea de comunicari legate de evenimentele
organizate de catre Societate, noi servicii ale Societatii, stiri, activitati
ale Societatii, in vederea introducerii si oferirii de servicii noi,
intelegerii cat mai bune a comportamentului clientilor, a preferintelor si
tendintelor pietei si a revizuirii, dezvoltarii si imbunatatirii calitatii
produselor si serviciilor noastre.

3.2 Temeiul legal al prelucrarii

Datele cu
caracter personal furnizate de dumneavoastra vor fi prelucrate de catre
Societate, dupa caz, pe baza:

3.2.1 Nevoii
de executare a contractului si procesarii cererii de furnizare de servicii de
formare profesionala cu privire la o anumita ocupatie sau calificare (inclusiv
pentru a formula oferte sau a face demersuri, la cererea dumneavoastra, inainte
de incheierea unui contract), in scopurile indicate la punctele 3.1.1 – 3.1.6
de mai sus;
3.2.2 Necesitatea indepliniri unei obligatii legale care ii revine Societatii,
in scopurile indicate la punctele 3.1.6 – 3.1.11 de mai sus;
3.2.3 Intereselor legitime, mai precis interesul Societatii de a-si desfasura
activitatea comerciala cu buna credinta, in conformitate cu standardele si
reglementarile legale aplicabile in privinta asigurarii calitatii educatiei, cu
respectarea reglementarilor interne si a celor ce tin de relatiile cu clientii,
in scopurile indicate la punctele 3.1.3, 3.1.4, 3.1.9 – 3.1.12 de mai sus;
3.2.4 Consimtamantului, mai exact, pe baza consimtamantului explicit al
dumneavoastra, in scopurile indicate la punctul 3.1.13 de mai sus;

4. Categoriile de destinatari ai datelor cu caracter
personal

4.1 Datele cu
caracter personal nu vor fi dezvaluite altor persoane, cu exceptia
imputernicitilor si partenerilor contractuali ai Societatii, care au
acces/necesita acces la aceste informatii in contextul serviciilor lor si a
cazurilor in care Societatea trebuie sa respecte obligatii impuse de legislatia
in vigoare prin transmiterea datelor unor autoritati, agentii sau alte
organisme publice, in cazul carora se impune divulgarea datelor cu caracter
personal.

4.2 In cadrul
operatiunilor de prelucrare, pentru scopurile mentionate mai sus (dupa caz),
vom divulga date personale catre anumite persoane fizice sau juridice
(destinatari), astfel incat, spre exemplu, respectivii destinatari sa ne poata
furniza servicii necesare prestarii serviciilor contractate de dumneavoastra
sau conexe operatiunilor de prelucrare ori sa ne indeplinim obligatii legale
sau contractuale in scopurile mentionate mai sus, dupa caz, dupa cum urmeaza:

·        
Agenti,
contractori, firme partenere, furnizori de servicii care asigura serviciile
operationale ale Societatii, precum telecomunicatii, IT, plati, prelucrare
date, stocare, arhivare, marketing si publicitate, servicii aferente asistentei
pentru clienti sau alte servicii catre Societate,.

·        
Autoritatea
Nationala pentru Calificari (A.N.C.), Secretariatul Tehnic al Municipiului
Bucuresti, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (A.N.A.F.);

·        
Orice partener
de afaceri, investitor, cesionar (actual sau potential) pentru a facilita
tranzactiile cu active comerciale (care pot include orice fuziune, achizitie
sau oricare cesiune sau vanzare de bunuri) ce implica Societatea si/sau
activele sale;

·        
Consilieri
profesionisti precum experti, contabili, auditori sau avocati;

·        
Autoritati
relevante de reglementare, ministere, consilii statutare sau autoritatile
si/sau agentiile responsabile cu aplicarea legii, la nivel local sau
international, pentru a ne conforma oricaror directive, regulamente, legi,
reguli, ghiduri, reglementari sau scheme emise sau administrate de oricare
dintre acestea, in masura in care sunt aplicabile Societatii;

·        
Oricare alta
persoana fata de care ne-ati autorizat sa dezvaluim datele dumneavoastra cu
caracter personal.

5. Transferul catre terte tari si masuri de siguranta

In functie de
locatiile in care se afla serverele colaboratorilor Societatii sau ale
imputernicitilor sai, pe care vor fi stocate datele, sau de locul in care se
afla anumiti destinatari ai datelor, este posibil ca anumite date personale sa
fie transferate, dupa caz, in alte state membre ale Uniunii Europene, sau ale
Spatiului Economic European. De asemenea, este posibil ca in cazul in care
legea impune expres sau in cazul in care este necesar pentru indeplinirea de
catre Societate a contractului, respectiv a obligatiilor asumate fata de
dumneavoastra, anumite date personale sa fie transferate catre Statele Unite
ale Americii (spre exemplu, in cazul in care in vederea notificarii cursantilor
cu privire la data, ora si locul desfasurarii cursului pentru care acestia au
solicitat si contractat in prealabil serviciile noastre, este necesara
introducerea adreselor de e-mail ale cursantilor inscrisi la cursul respectiv
in aplicatia oferita de MailerLite). In acest sens, va recomandam sa accesati
si urmatoarea adresa: https://www.mailerlite.com/legal/privacy-policy,
pentru a lua cunostinta de conditiile de prelucrare a datelor de catre acest
furnizor special al Societatii.

In situatia in
care, cu titlu exceptional, suplimentar fata de cele prevazute mai sus, in
vederea executarii unui contract si/sau a unor obligatii asumate fata de terti,
Societatea efectueaza din proprie initiativa sau la initiativa unui tert, un
transfer de date cu caracter personal ce va afecteaza sau priveste, intr-un
stat tert, vor fi implementate masuri de protectie determinate in situatia unui
astfel de transfer, iar dumneavoastra veti fi notificati in consecinta.

6. Perioada stocarii datelor/Criteriile determinarii
perioadei de stocare

6.1 Vom pastra
datele dumneavoastra cu caracter personal pentru perioada de timp necesara
conformarii cu obligatiile contractuale asumate fata de dumneavoastra, mai
precis pentru o perioada egala cu perioada stabilita de cerintele legale de
pastrare a informatiilor aplicabile in domeniul formarii profesionale, precum
si al altor legi, reglementari si/sau prevederi specifice normelor aplicabile
pentru asigurarea calitatii educatiei si in general, in acest sector. Dupa
prelucrarea/procesarea cererii, Societatea este indreptatita sa prelucreze in
continuare datele dumneavoastra cu caracter personal pentru perioada aferenta
termenului de prescriptie a eventualelor drepturi sau obligatii, conform
normelor procedurale impuse de legislatia romana civila si/sau penala.

6.2 Societatea
va desfasura periodic sesiuni de revizuire a datelor personale prelucrate in
vederea asigurarii faptului ca datele sau anumite categorii de date personale
prelucrate nu sunt pastrate mai mult timp decat este necesar. Prin urmare,
societatea va putea dispune periodic stergerea anumitor date/categorii de date
(spre exemplu, in masura in care stocarea acestora nu mai este necesara pentru
scopurile in care au fost colectate sau pentru indeplinirea obligatiilor legale
ce tin de arhiva societatii si arhivarea documentelor financiar-contabile
justificative, etc.)

6.3 Pentru a
determina perioada pentru care vor fi stocate datele, luam in calcul durata
contractuala, pana la executarea/expirarea obligatiilor contractuale, precum si
termenele de arhivare. Astfel, Societatea va stoca datele cu caracter personal,
dupa caz, pentru o perioada de:

·        
minim 5 ani de
la data incetarii relatiei contractuale, pentru datele cu caracter personal
incluse in contractul de curs, anexele acestuia si documentele aferente
incheierii, executarii si incetarii acestuia (cererea de inscriere la curs,
catalogul de notare pe parcursul cursului, alte cereri, declaratii, formulare,
corespondenta, situatia platilor), aceasta fiind perioada de pastrare a acestui
tip de documente conform reglementarilor aplicabile;

6.4 In
situatia in care sunteti de acord ca datele dumneavoastra sa fie folosite in
scopuri de marketing direct, va informam ca perioada pentru care vor fi stocate
datele cu caracter personal este de 2 ani. Prelucrarea va inceta imediat ce va
exercitati dreptul de opozitie sau va retrageti consimtamantul (dat fiind ca
aceste prelucrari se intemeiaza exclusiv pe consimtamantul dumneavoastra). Vom
desfasura periodic sesiuni de revizuire a datelor personale prelucrate in
vederea asigurarii faptului ca datele sau anumite categorii de date personale
prelucrate nu sunt pastrate mai mult timp decat sunt efectiv necesare.

7. Drepturile dumneavoastra in calitate de persoana
vizata, cu privire la datele cu caracter personal

Aveti
urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal:

Dreptul de acces

Aveti dreptul
de a obtine din partea noastra o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu
caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele
respective si la urmatoarele informatii: a) scopurile prelucrarii; b)
categoriile de date vizate; c) destinatarii sau categoriile de destinatari
carora datele le-au fost sau urmeaza sa fie divulgate, in special destinatari
din tari terte sau organizatii internationale; d) acolo unde este posibil,
perioada pentru care se preconizeaza ca vor fi stocate datele sau, daca acest
lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili aceasta perioada;
e) dreptul de a solicita Societatii rectificarea sau stergerea datelor ori
restrictionarea prelucrarii datelor referitoare la persoana vizata sau a dreptului
de a se opune prelucrarii; f) dreptul de a depune o plangere in fata unei
autoritati de supraveghere; g) in cazul in care datele nu sunt colectate de la
dumneavoastra, orice informatii disponibile privind sursa acestora; h)
existenta (daca este cazul) a unui proces decizional automatizat incluzand
crearea de profiluri, precum si, cel putin in cazurile respective, informatii
pertinente privind logica utilizata si privind importanta si consecintele
preconizate ale unei astfel de prelucrari pentru persoana vizata.

Societatea
furnizeaza la cerere o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul
prelucrarii. Pentru orice alte copii solicitate Societatea poate percepe o taxa
rezonabila, bazata pe costurile administrative. In cazul in care persoana
vizata introduce cererea in format electronic si cu exceptia cazului in care
persoana vizata solicita un alt format, informatiile sunt furnizate intr-un
format electronic utilizat in mod curent.

Dreptul la rectificare

Aveti dreptul
de a obtine de la Societate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte
care va privesc. Tinandu-se seama de scopurile in care au fost prelucrate
datele, aveti dreptul de a obtine completarea datelor cu caracter personal care
sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaratii suplimentare.

Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)

Aveti dreptul
de a obtine din partea Societatii stergerea datelor cu caracter personal care
va privesc, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care exista unul dintre
urmatoarele motive:

(a) datele cu
caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru
care au fost colectate sau prelucrate;
(b) va retrageti consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista
niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
(c) va exercitati, in orice moment, dreptul la opozitie, din motive legate de
situatia particulara in care va aflati, prelucrarilor intemeiate pe interesul
legitim al Societatii, inclusiv crearii de profiluri pe baza respectivelor
prelucrari si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste
prelucrarea;
(d) va exercitati, in orice moment dreptul la opozitie, cu privire la
prelucrarea in scop de marketing direct, inclusiv crearii de profiluri, in
masura in care este legata de marketingul direct respectiv;
(e) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(f) datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei
obligatii legale care revine Societatii;
In anumite situatii, legea prevede anumite limitari in privinta exercitarii
acestui drept, spre exemplu, prin exceptie, stergerea datelor nu se va putea
face de indata, iar societatea poate refuza stergerea datelor, daca prelucrarea
(stocarea) este necesara pentru respectarea unei obligatii legale (spre
exemplu, activitati legate de arhiva societatii), pentru constatarea,
exercitarea sau apararea unui drept in instanta de catre Societate ori pentru
exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

Aveti dreptul
de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazul in care este aplicabil unul
dintre urmatoarele cazuri:

(a) contestati
exactitatea datelor – restrictionarea se va aplica pentru o perioada care sa ii
permita Societatii sa verifice exactitatea datelor;
(b) prelucrarea este ilegala, iar dumneavoastra va opuneti stergerii datelor cu
caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
(c) Societatea nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul
prelucrarii, iar dumneavoastra i le solicitati pentru constatarea, exercitarea
sau apararea unui drept in instanta; sau
(d) v-ati opus din motive legate de situatia particulara in care va aflati
impotriva prelucrarii intemeiate pe interesul legitim al Societatii, inclusiv
crearea de profiluri pe baza respectivelor prelucrari – restrictionarea se va
aplica pentru o perioada care sa ii permita Societatii sa verifice daca
drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei
vizate.

In cazul in
care prelucrarea a fost restrictionata conform celor de mai sus, astfel de date
cu caracter personal pot, cu exceptia stocarii, sa fie prelucrate numai cu
consimtamantul dumneavoastra sau pentru constatarea, exercitarea sau apararea
unui drept in instanta sau pentru protectia drepturilor unei alte persoane
fizice sau juridice sau din motive de interes public.

Dreptul la portabilitatea datelor

Aveti dreptul
de a primi datele cu caracter personal care va privesc si pe care le-ati
furnizat Societatii, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care
poate fi citit automat si aveti dreptul de a transmite aceste date altui
operator, fara obstacole din partea Societatii, in cazul in care prelucrarea se
bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe necesitatea executarii unui
contract, iar prelucrarea este efectuata prin mijloace automate.

In exercitarea
dreptului la portabilitate aveti dreptul ca datele cu caracter personal sa fie
transmise direct de la Societate acolo unde acest lucru este fezabil din punct
de vedere tehnic.

Exercitarea
acestui drept nu aduce atingere dreptului la stergerea datelor si nici
drepturilor si libertatilor altora.

Dreptul la opozitie

In orice
moment, aveti dreptul de a va opune, din motive legate de situatia particulara
in care va aflati, prelucrarii intemeiate pe interesul legitim al Societatii,
inclusiv crearii de profiluri pe baza respectivelor prelucrari. Intr-un
asemenea caz Societatea nu va mai prelucra datele, cu exceptia cazului in care
demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si
care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei
vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in
instanta.

Atunci cand
prelucrarea datelor are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va
opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor care va privesc,
inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul
direct respectiv, iar Societatea nu va mai prelucra datele cu caracter personal
in asemenea scopuri in nicio situatie.

Mai mult, in
cazul in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dumneavoastra, aveti
dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment, fara a fi prejudiciat in
vreun fel.

Conform legii,
retragerea consimtamantului nu va afecta legalitatea prelucrarii efecutate de
catre societate inainte de retragerea consimtamantului.

Va puteti
exercita oricand, oricare dintre drepturi, va puteti accesa si actualiza
oricand datele sau obtine informatii suplimentare utilizand datele de contact
din sectiunea Date de contact ce pot fi folosite pentru solicitari
referitoare la date cu caracter personal
. Veti primi informatii privind
actiunile intreprinse in urma unei cereri referitoare la drepturile
dumneavoastra, fara intarzieri nejustificate si in orice caz in cel mult o luna
de la primirea cererii. Conform legii, aceasta perioada poate fi prelungita cu
doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si
numarul cererilor. Veti fi informat cu privire la orice astfel de prelungire,
in termen de o luna de la primirea cererii, inclusiv asupra motivelor
intarzierii. In cazul in care persoana vizata introduce o cerere in format
electronic, informatiile sunt furnizate in format electronic acolo unde este
posibil. De asemenea, daca nu luam masuri cu privire la cererea care ne-a fost
inaintata, veti fi informat, fara intarziere si in termen de cel mult o luna de
la primirea cererii, cu privire la motivele pentru care Societatea nu ia masuri
si la posibilitatea de a depune o plangere in fata unei autoritati de
supraveghere si de a introduce o cale de atac judiciara.

Dreptul de a
depune o plangere
. In cazul in care considerati ca drepturile de care beneficiati in
calitate de persoana vizata au fost incalcate, va puteti adresa oricand, cu o
plangere sau sesizare in acest sens, Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe
Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318
059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro
). De asemenea, puteti introduce o actiune in
justitie, pe rolul instantelor judecatoresti competente.

8. Necesitatea furnizarii datelor si consecintele
neindeplinirii unei asemenea obligatii

Furnizarea
datelor cu caracter personal reprezinta o obligatie legala in privinta
scopurilor mentionate la punctele 3.1.6-3.1.11, de mai sus, respectiv
contractuala/necesara pentru incheierea unui contract in privinta scopurilor
mentionate la punctele 3.1.1-3.1.6. In consecinta, refuzul de a furniza datele
personale in mod corect si complet pentru scopurile mentionate mai sus poate
impiedica Societatea sa-si indeplineasca in mod corespunzator obligatiile
contractuale sau legale si va putea avea drept consecinta imposibilitatea
contractarii de catre dumneavoastra a serviciilor Societatii, sistarea sau
restrictionarea serviciilor de formare profesionala, dupa caz.

9. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
automatizate, inclusiv profilare

In calitate de
persoana vizata, aveti dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate
exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce
efecte juridice care va privesc sau va afecteaza in mod similar intr-o masura
semnificativa.

Acest drept nu
se aplica in cazul in care decizia:
a) este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre
dumneavoastra si Societate;
b) este autorizata prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplica
Societatii si care prevede, de asemenea, masuri corespunzatoare pentru
protejarea drepturilor, libertatilor si intereselor dumneavoastra legitime sau
c) are la baza consimtamantul explicit al dumneavoastra.

In cazul in
care veti fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare,
conform celor de mai sus, veti avea de asemenea dreptul de a obtine interventia
umana din partea Societatii, de a va exprima punctul de vedere si de a contesta
respectiva decizie.

10. Securitatea datelor cu caracter personal

Societatea va
depune toate eforturile pentru a va proteja datele cu caracter personal aflate
in posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor masuri de securitate
adecvate, in vederea prevenirii accesarii, colectarii, utilizarii, divulgarii,
copierii, modificarii sau aruncarii neautorizate, precum si a altor riscuri
similare.

Ultima actualizare: 17 martie 2024